میخوام ...


میخوام ...

                                 

 

                            دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ -



                                       خیلی شلوغ -



                              وایستم اون وسط نگات کنم!



                                   بگم اینارو میبینی؟



                                       بگی آره!



                            بگم تو هیاهوی همه این آدما -



                      بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده -



                            دلم برای تو تنگ میشه... ♥♥



                           صداهاشونو می شنوی؟



                                   بگی آره!



         بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده... ♥♥



                           بگم حالا چشماتو ببند -



                           بگو چه حسی داری!



                 بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه -



           بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه ..... ♥♥



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 20:45 توسط فاطمه جون✘